Treballa amb nosaltres

Oferta de formador/a d'oficis

Vacant Ref: talleristajoia

Volem incorporar a l'equip una persona per:

Empoderar a la persona usuària, a través de la realització de tallers d'oficis, per a que pugui
fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal i professional, treballant el
desenvolupament de les seves pròpies competències, mitjançant un pla funcional
individualitzat d’activitats rehabilitadores i d’inclusió laboral.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.
Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l'assumpte 'Vacant Ref: talleristajoia'.

Oferta de consultor/a d'inclusió i LGD

Vacant Ref: Consultorinclusió

Volem incorporar a l'equip una persona per:

Garantir oportunitats d'inserció laboral per a les usuàries de salut mental de la Fundació Joia, en
el marc de la RSC, la sostenibilitat, i la Llei General de la Discapacitat (LGD), per oferir una
atenció personalitzada a les empreses, i aconseguir aliances estratègiques d'empleabilitat que
donin resposta a les necessitats laborals de les usuàries de l'entitat.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.
Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l'assumpte 'Vacant Ref: Consultorinclusió'.

Si creus que tens el perfil adequat per treballar amb nosaltres, envia’ns el teu currículum, amb una carta de presentació, i les teves dades de contacte a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Nosaltres ens posarem en contacte amb tu.

El Responsable del tractament de les seves dades personals és FUNDACIÓ JOIA amb la finalitat d’acceptar la seva candidatura al lloc de treball ofert, així com poder participar a altres processos de selecció i ofertes de treball de la FUNDACIÓ JOIA. La base jurídica del tractament és el seu consentiment. El termini de conservació de les dades és el necessari per participar en els processos de selecció fins que la seva candidatura sigui descartada i, en tot cas, sense excedir el termini màxim d’un any. Pot retirar el seu consentiment, així com exercir els seus drets a l’adreça de correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Li informen del seu dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.