El Projecte Singulars coneix l’experiència gastronòmica del restaurant Ruar

visuallives

Les persones usuàries de la formació d’auxiliar de restauració del Projecte Singulars han visitat el restaurant Ruar Street Food, ubicat al Paral·lel.

El xef del restaurant, el Fabio Souza, els ha ensenyat el seu projecte gastronòmic, on l’oferta se centra en el menjar de carrer i en les begudes refrescants per als viatgers d’arreu del món. Tot el restaurant està envoltat de parets carregades d’art urbà, amb grafitis de diversos autors que amenitzen els dinars i sopars.

Els usuaris han pogut conèixer una carta ben treballada amb diferents sabors i textures, on es cuida molt el detall per oferir productes de qualitat. El Fabio els ha explicat de primera mà la seva experiència professional perquè pugui servir per continuar treballant en aquesta formació i que les persones usuàries puguin optar a treballar en el que els agrada.