Rehabilitació de Joves i Adults reben sessions d’alimentació saludable amb Pronokal

pronokalportada

Els serveis de Rehabilitació de Joves i Adults de Fundació Joia han rebut la tercera i quarta sessió sobre hàbits i alimentació saludable impartida per Pronokal.

Les sessions les imparteix una dietista coach de Pronokal, qui ha donat a les persones usuàries petites nocions d’alimentació saludable i com aquesta pot afectar la seva salut mental.

Per il·lustrar les sessions, Pronokal ha disposat a les seves instal·lacions d’una sala preparada amb material didàctic i algunes receptes saludables que s’han preparat al taller i que els usuaris/es s’han pogut portar a casa. S’ha tingut en compte que totes les receptes que preparades siguin fresques, saludables i assequibles econòmicament per a tothom.

pronokal2

Els usuaris/es que han assistit a les sessions són persones amb necessitat de treballar els hàbits i les rutines de la vida diària, sobretot enfocades a l’alimentació saludable. En general han valorat positivament les explicacions de la dietista, les receptes preparades i l’atenció rebuda per part tant de la coach com de l’equip de Pronokal.