Els joves comencen amb bon peu el Curs de Reparació de Bicicletes

bicicletes

Dins el Projecte Singulars es va iniciar el passat mes de setembre el Curs d’Auxiliar Tècnic de Reparació i Manteniment de Bicicletes, que avança amb bon peu.

Aquest curs està destinat a persones joves d'entre 16 i 29 anys que pateixen malestar psicològic i/o algun trastorn de salut mental i té per objectiu capacitar-les per poder accedir al mercat de treball en el perfil laboral d'auxiliar tècnic de reparació i manteniment de bicicletes.

És per aquesta raó que durant 6 mesos les persones usuàries reben formació teòrico-pràctica per millorar les seves competències tècniques i professionals en aquest perfil laboral treballant les àrees de mecànica, prevenció de riscos laborals, atenció al client, organització de la feina, entre d’altres. Aquest curs inclou pràctiques professionals a empreses i un acompanyament personalitzat per a la inserció laboral i el manteniment posterior del lloc de treball.

Aquest curs forma part del Programa Talent Jove del Projecte Singulars atorgat pel SOC i cofinançat per la Iniciativa d’Ocupació Juvenil del Fons Social Europeu que s’emmarca dins del Programa de Garantia Juvenil.

gencat  logo soc  fons social   trabajo