Presentem el conte col·lectiu 'Sant Jordi també està confinat'

Sant Jordi confinat 1

Per celebrar la diada de Sant Jordi d'enguany i no oblidar-la durant el confinament, des de Fundació Joia hem creat un conte col·lectiu; 'Sant Jordi també està confinat'.

Aquest conte col·lectiu està format per cinc històries breus, cadascuna d'elles feta des d'un dels serveis de salut mental de l'entitat i les seves persones usuàries. Cada relat és una història de com els protagonistes del conte celebren Sant Jordi en ple confinament, i hi trobareu idees molt diferents.

Tal com indicava la codirectora i directora tècnica de Fundació Joia, Inmaculada Pinar, en una entrevista a Xarxanet, "un cop vam veure que passaríem el 23 d’abril tancats a casa, vam pensar que havíem de fer alguna cosa que ens engresqués a professionals i persones usuàries de l’entitat, i va sorgir la idea del conte col·lectiu".

El conte es presentarà a través d'un directe d'Instagram el mateix dia 23 d'abril, a les 17h al perfil de @fundaciojoia.

El disseny i maquetació del conte ha estat realitzat pel centre especial de treball Apunts.

Aquí podràs llegir el conte col·lectiu!