Quines activitats fa aquests dies el servei de Rehabilitació Comunitària?

rehabcomunitariaDurant el període de confinament pel Covid-19 el servei de Rehabilitació Comunitària de Fundació Joia du a terme diverses activitats amb les seves persones usuàries, tant grupals com individuals, tenint en compte les possibilitats d'accés a les tecnologies que es fan servir en el cas de cada persona.

Pel que fa a les activitats grupals, les dones del Taller de Grup de Dones s'organitzen a través de l'app Houseparty per fer activitats a través d'aquesta aplicació, com ara relaxació, zumba o prendre un cafè en companyia.

A través de l'eina Zoom es fan diverses activitats per promoure el moviment, com ara un taller de crossfit bàsic o un altre de moviment i relaxació, o d'altres per fer conversa, com ara comentar les notícies en grup i treballar la comunicació. També es farà una trobada entre persones professionals i usuàries dels serveis de Rehabilitació de les dues seus (Sant Martí i Sants) per conèixer-se, saber quines activitats els agradaria fer i veure com està tothom.

Pel que fa a les activitats individuals, es preparen en funció de l'accés de cada persona a les eines necessàries, com ara un ordinador o una impressora. Per exemple, es fan activitats de Rehabilitació Cognitiva, d'Autonomia a la Llar, de Lectoescriptura, de Creativitat o de Relaxació. Aquestes activitats es treballen amb el/la tècnic/a d'atenció directa de cada persona usuària, que li fa arribar un ventall de recursos, amb qui pacta un horari i amb qui en treballa el resultat.

També es fan activitats individuals sobre escriptura creativa, dibuix o comentaris de pel·lícules, entre d'altres.

horarisrc2