El SRC de Joves de Gràcia participa en un taller sobre feminisme

tallerfeminismeAquest 9 de març el servei de Rehabilitació de Joves de Gràcia de Fundació Joia ha realitzat una activitat de difusió enmarcada en el Mes de la Dona i el Feminisme al Centre Cívic La Sedeta.

Es tractava d'una activitat oberta a tota la comunitat, on s'han treballat els temes relacionats amb el feminisme a través del collage.

En primer lloc, per fer una introducció al món del collage, s'ha fet una explicació bàsica amb suport audiovisual per tal de donar coneixements de les tècniques més rellevants del collage que es poden dur a terme al llarg del taller.

Un cop feta la presentació de la tècnica, s'han fet grups d'unes 5-6 persones, on s'ha obert un petit debat sobre el concepte de la dona en la societat des de 3 moments diferents: passat, present i futur.

El grup Frida ha debatut sobre la dona en el passat; el grup Greta, sobre la dona actual; i el grup Ella, sobre la dona del futur. Un cop cada grup ha arribat a un consens d’idees del que volien presentar, han dissenyat un collage en un full DIN-A3.

Finalment s'ha fet una cloenda per tal d’exposar les conclusions de cada grup.