El Club Social de Sant Martí organitza la jornada 'Dones en moviment'

donesmoviment
El Club Social de Sant Martí de Fundació Joia organitza la jornada oberta a la comunitat "Dones en moviment" el proper 10 de març a Can Felipa, en motiu del Mes de la Dona, de 12 a 17h a la sala de conferències de la 3a planta del centre cívic.

El Club Social ja du a terme de manera regular activitats al Centre Cívic Can Felipa, però amb aquesta jornada, en la que hi poden participar tant persones usuàries de la Fundació com persones interessades, volen acostar la seva activitat a les persones que els coneixen i tenir un punt de trobada on poder compartir una estona.

A les 12h es farà la presentació de la jornada i es farà el visionat de la pel·lícula d'homenatge a la coreògrafa Pina Bausch 'Bailad, bailad o estaréis perdidos'.

Després d'un pica pica col·lectiu, hi haurà una dinàmica de dansa-expressió i tancament de la jornada. Després hi haurà espai lliure per anar a fer un cafè i seguir compartint la tarda.