Participem en una jornada d'intercanvi d'experiències amb el #Trencarols

tallertrencarols

El Programa Missatger Walker de Fundació Joia va participar el passat 7 de juny a la Jornada d'Intercanvi d'Experiències que va organitzar el Servei d'Ocupació de Catalunya, realitzant una dinàmica amb el joc de cartes Trencarols que va desenvolupar el CET Apunts.

En aquesta jornada vam compartir projectes i experiències amb diferents entitats d'inserció laboral per a persones amb discapacitat i/o trastorns de salut mental: Acidh, El Molí d'en Puigvert, Centre Higiene Mental Les Corts, Femarec, Fundació Adecco, Ilersis, Fupar i Fundació Tallers.

Des de la Fundació vam compartir la nostra metodologia de treball basada en la gamificació i vam presentar el joc #Trencarols, que va tenir una molt bona acollida.

El #Trencarols és un joc creat pel centre especial de treball Apunts que vol donar a conèixer el vocabulari de gènere i posar sobre la taula el debat sobre la igualtat, tractant conceptes com ara la corresponsabilitat, el sostre de vidre, la cosificació o la sororitat, entre d'altres.

Códi de seguretat
Actualitzar