• Bitàcola

Benestar laboral a la feina a través de coaching social

Què és Bitàcola?

Bitàcola és un servei que centra la seva acció en detectar quin és el malestar psicològic (personal o laboral) que està afectant al lloc de feina, i a partir d’aquí estableix un objectiu concret i un compromís que té com a  finalitat la millora psicològica i de benestar emocional, a través d’eines que l’ajudaran a empoderar-se i tenir recursos propis per prevenir situacions de malestar i alhora potenciar les seves competències laborals.

Què ens pot generar malestar psicològic?

El malestar psicològic es manifesta a través de símptomes que perduren en el temps: insomni, agitació nerviosa, pensaments intrusius i recurrents, angoixa, por, irritabilitat, estat d’ànim negatiu, i ansietat, entre d’altres. Algunes situacions laborals o personals com la dificultat de la conciliació familiar, l’estrès, la falta de control de la pròpia agenda, o conflicte de valors entre el que volem fer i el que ens trobem poden afectar negativament a la nostra salut mental, i fins i tot ens pot bloquejar en la presa de decisions i afectar a la consecució dels nostres objectius professionals i personals.

A qui va adreçat?

Aquest servei s’adreça a totes aquelles persones que tenen malestar psicològic però que alhora tenen empenta per activar la seva vida laboral i personal.

Persones en atur, de baixa laboral, emprenedores o que no se senten còmodes en el seu lloc de feina.

Com s'accedeix?

Per concertar la primera visita es pot trucar als telèfons 93 451 13 49 o al 682 90 17 92.

Accedir al servei Bitàcola requereix:

Que estiguis en disposició de prendre el compromís de moure’t per canviar les coses que et generen malestar psicològic.
Que vulguis ser l’actor o l’actriu del teu projecte personal i laboral.

Equip professional
El servei Bitàcola està format per un equip professional de coachers-psicòlogues que tenen formació acreditada en coaching.