Participem a les activitats de Can Batlló en el Dia de la Natura

sortidanaturasrcjs

Els serveis de Rehabilitació Comunitària i Prelaboral de Sants i el de Rehabilitació de Joves de Sants i Gràcia de Fundació Joia van participar el passat divendres 7 de juny a les activitats que es van organitzar a l'espai Can Batlló per celebrar el Dia Mundial de la Natura.

Els serveis van visitar l’hort i el taller de mobilitat que es realitzen en aquell espai, i posteriorment les persones usuàries van poder participar en dues activitats. En primer lloc, van fer una pintada de casetes d’ocells, que va consistir en pintar les casetes de fusta que s’havien creat a l’espai de fusteria del servei de Rehabilitació de Joves de Gràcia.

També es va realitzar una pintada de tests i plantació, una activitat en la que es van pintar tests i es van omplir amb terra per plantar-hi una llavor. Es va promoure com a idea del servei de Rehabilitació de Joves de Sants.

Códi de seguretat
Actualitzar