Obrim nou servei Itínere Joves i Itínere +45 al districte de Sants-Montjuïc

itinereimpulsemfas

Des del passat mes de desembre Fundació Joia disposa d'un nou servei Itínere Joves i Itínere +45 al districte de Sants-Montjuïc, gràcies al programa Impulsem el que Fas de l'Ajuntament de Barcelona.

Aquests dos nous serveis se sumen a la oferta ja existent d'Itínere Joves, que també es troba a Nou Barris, Gràcia i Sant Martí, i a la d'Itínere +45, localitzat a Nou Barris.

Què és Itínere Joves?

És un servei pioner a Catalunya dedicat a la inserció formativa i laboral de joves (de 16 a 29 anys) amb trastorns de salut mental o patiment psicològic, que utilitza la metodologia nord-americana IPS, a través de la qual s’introdueix l’oportunitat d’inserció formativa i/o laboral des del primer moment del inici de la intervenció amb el jove, per evitar així la cronificació.

Què és Itínere +45?

És el nostre servei d’orientació i suport a la inserció laboral a l’empresa ordinària per a persones de 45 anys o més, que tenen un trastorn de salut mental, i que busquen noves oportunitats laborals.

Per què són serveis innovadors?

• Treballem la coordinació presencial amb els centres de salut mental des del primer moment que la persona inicia la intervenció per evitar la cronificació, participant a les reunions dels equips dels centres de salut mental.
  • Treballem en xarxa amb els diferents recursos socials per vincular-nos amb la comunitat, per això estem ubicats en espais comunitaris i joves, com són els centres cívics.
  • La relació amb el teixit empresarial es basa en la tècnica d’inserció laboral Job Match, on es crea un vincle molt estret entre l’empresa. Això ens ajuda a crear diferents tipus de col·laboració, i no només ofertes de feina.

Códi de seguretat
Actualitzar