Acaba la recollida de joguines de Fundació Joia

joguinesjoia18

Ja ha acabat la recollida de joguines de Fundació Joia. Durant els mesos de novembre i desembre les seus de la Fundació han fet recollida de joguines als locals, i els passats 18 i 19 de desembre es va fer recollida en parades al carrer.

Coincidint amb la campanya de Nadal, els serveis de Rehabilitació Comunitària i de Rehabilitació de Joves han recollit joguines noves i de segona mà en bon estat, i les han netejat i empaquetat per entregar-les a diverses entitats dels districtes on es localitza la Fundació: Abarsol a Sant Martí; Canpedró a Sants-Montjuïc i YMCA a Gràcia. També s'han fet activitats de sensibilització a diverses escoles de la ciutat per motivar els nens i nenes a donar joguines que ja no utilitzin.

Els serveis de Rehabilitació de Joves de Sants i Gràcia es van reunir el dilluns 17 per deixar llestes les joguines recollides, que ara es faran arribar a famílies amb pocs recursos i en risc d'exclusió a través de les entitats amb les que col·laborem.

Gràcies a tothom que ha fet una aportació!

Códi de seguretat
Actualitzar